Mgr. Lukáš Reiskup, DiS.

Diplomová práce

Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru

Legal Regulation of the Marketing Communications in Cyberspace
Anotace:
Tato práce se zabývá právním rámcem který reguluje marketingovou komunikaci v prostředí kyberprostoru, zejména částí známou jako Internet. Obecná část vymezuje marketingovou komunikaci, kyberprostor a regulační rámec. V rámci regulačního rámce je pozornost zaměřena na normy nekalé soutěže. Zvláštní část je pak zaměřena na dvě techniky marketingové komunikace. Prvním jsou nástroje ovlivňující výsledek …více
Abstract:
This work deals with the legal framework which regulates the marketing communication in cyberspace, especially parts known as the Internet. General defines the marketing communication, Cyberspace and the regulatory framework. As part of the regulatory framework is focusing on standards of unfair competition. Special part is focused on two techniques of marketing communications. The instruments are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
  • Vedoucí: doc. JUDr. Radim Polčák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta