Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ – Kateřina OBŠILOVÁ
Kateřina OBŠILOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ
The inclusive education from the perspective of elementary school teachers
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o inkluzivním vzdělávání z pohledu učitelů na základní škole. V teoretické části této práce jsou vymezeny základní pojmy inkluzivního vzdělávání, jeho principy, výhody a nevýhody, inkluzivní škola a školní třída. Dále je zde uvedeno legislativní vymezení inkluze, školský zákon, rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a podpůrná opatření, která jsou dále rozdělena …víceAbstract:
This diploma thesis deals with inclusive education from the perspective of primary school teachers. In theoretical part of this thesis are defined the basic concepts of inclusive education, its principles, advantages and disadvantages, inclusive school and school class. Furthermore, there is stated a legislative definition of inclusion, the school law, the Framework educational program for basic education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBŠILOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Dagmar Šindlerová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová