Bc. Luboš Mašek

Diplomová práce

Marketingová strategie prodeje finančního produktu

Marketing strategy of Selling The Financial Product
Anotace:
Cílem mé práce je připravit pro pojišťovnu Atradius v České republice soubor návrhů, opatření a doporučení, které by měly vést k revitalizaci spolupráce s externími makléřskými firmami a k meziročnímu nárůstu zprostředkovaného obchodu v rozmezí 5 až 10 procent. V první části mé práce shrnuji základní informace, které objasňují problematiku moderního marketingu v pojišťovnictví a představuji pojišťovnu …více
Abstract:
The aim of my dissertation is to prepare set of proposals and recommendations which should lead to revitalization of cooperation with external broker companies and to year on year growth of sales in between five to ten percent for Atradius insurance company. First part of my work is covering basic information regarding topic of modern marketing in insurance sector and introduction of insurance company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní