Aneta Daňková

Bakalářská práce

Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží

Higher Education Students´Perspective on TV Advertising
Anotace:
Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako …více
Abstract:
In its teoretical part this project is specialized on effects of advertising to population. It's taking from stand-point of drift advertising and reactions of people who were targeted by advertisement.Then it shows which role for advertisement mass media above all television play. In the next step we can get acquainted with sociological view on advertisement and with psychological conception of effects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Paulovič

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Daňková, Aneta. Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie