Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží – Aneta Daňková
Aneta Daňková
Bachelor's thesis
Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží
Higher Education Students´Perspective on TV Advertising
Anotácia:
Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako …viacAbstract:
In its teoretical part this project is specialized on effects of advertising to population. It's taking from stand-point of drift advertising and reactions of people who were targeted by advertisement.Then it shows which role for advertisement mass media above all television play. In the next step we can get acquainted with sociological view on advertisement and with psychological conception of effects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Paulovič
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňková, Aneta. Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
Markéta Nováková -
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš