Ing. Merve Bahcivancilar

Diplomová práce

Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry

Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Anotace:
Cílem tohoto výzkumu je prozkoumat spotřebitelské chování české populace při nákupu nového spotřebiče pro domácnost a dále analyzovat vliv značky na chování spotřebitelů. Minulé studie v této oblasti se v poslední době více zaměřují na popularitu značky a přítomnost sociálních médií. Studie proto zkoumá, jak přítomnost sociálních médií a popularita značky ovlivňují chování spotřebitelů a také hodnotí …více
Abstract:
The aim of this research is to investigate the Czech population’s consumer behavior while purchasing a new household appliance and further analyzing the effect of branding in consumer behavior. Past studies in the area recently focus more on brand popularity and social media presence. Therefore the study investigates how social media presence and brand popularity affect consumer behavior and also reviews …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance