Návrh a hodnocení kolejových vozidel s hybridními pohony – Ing. Tomáš Lelek
Ing. Tomáš Lelek
Disertační práce
Návrh a hodnocení kolejových vozidel s hybridními pohony
Design and classification of hybric railway vehicles
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou návrhu a hodnocení hybridních kolejových vozidel v souvislosti s možností jejich budoucího nasazení na železniční síti ČR. Podrobněji se práce věnuje detailní rešerši současného využití hybridních pohonů kolejových vozidel a problematik s tím souvisejících, strukturami hybridních vozidel, analýzou využitelnosti hybridních kolejových vozidel, optimalizací pohonného …víceAbstract:
This thesis deals with proposal and classification of hybrid railway vehicles in relation with future possibility of their deployment in Czech Republic. In the complex is thesis focused to problematic of: the detail bibliographic research of hybrid drives current utilization and other relevant problematics, hybrid vehicles structures, analyses of possible utilization of hybrid vehicles, electric drives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 3. 2017
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lelek, Tomáš. Návrh a hodnocení kolejových vozidel s hybridními pohony. Pardubice, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Energetika a provozní využití hybridního hnacího kolejového vozidla
Jakub Stavianis -
Výzkum a vývoj hybridních skříní pro kolejová vozidla hmotnostně úsporné prvky větracího systému
Ladislav TŘÍSKA -
Ideový návrh hybridní motorové jednotky pro regionální tratě
David Čermák -
Optimalizace fuzzy regulátoru v PLC
Dominik Piskoř -
Optimalizace parametrů vybraných pohonů technologické linky v laboratoři průmyslové elektroniky
Bronislav Blaha -
Optimalizace stavového regulátoru pro řízení DC motoru na FPGA
Michal Maliszewski -
Návrh a optimalizace PID regulátoru pro sdruženou regulaci teplota/vlhkost
Marek Tomanek -
Optimalizace PID regulátoru pomocí evolučních výpočetních technik
Jakub Kočí