Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram – Emma Bittnerová
Emma Bittnerová
Bachelor's thesis
Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram
Perception of influencer marketing in the area of beauty focusing on the social network site Instagram
Anotácia:
Bakalářské práce zkoumá působení instagramových influencerů propagující beauty produkty na uživatele této sociální sítě a celkové vnímání trendu influencer marketingu cílovým publikem. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s vybranými influencery působící na sociální …viacAbstract:
Bachelor thesis examines the influence of Instagram influencers promoting the beauty products on the users of this social network and the overall perception of the influencer marketing trend by the target audience. The theoretical part of the work is focused on marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part includes the qualitative research in the form of interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BITTNEROVÁ, Emma. \textit{Vnímání influencer marketingu v~oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram} Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsgmfz/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna