Katarína Hegedüšová
Bachelor's thesis
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí v destinačním marketingu, přičemž se v praktické části práce zaměřuje na organizaci destinačního managementu Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). Jedním ze zvolených cílů bakalářské práce je porovnat využití sociálních sítí v marketingové komunikaci organizací destinačního managementu v několika destinacích v České republice. Dalším zvoleným cílem bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of social networks in destination marketing, with a focus on the practical part of the thesis on the destination management organization Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). One of the chosen aims of the bachelor thesis is to compare the use of social networks in the marketing communication of destination management organisations in several destinations in the Czech …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá využívaním sociálnych sieti v destinačnom marketingu so zameraním v praktickej časti práce na organizáciu destinačného manažmentu Plzeň – TURISMUS (Visit Plzeň). Jedným zo zvolených cieľov bakalárskej práce je porovnať využívanie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii organizácií destinačného manažmentu vo viacerých destináciách Českej republiky. Ďalším zvoleným cieľom …moreKeywords
Destinace Sociální sítě Instagram Organizace destinačního managementu Destinační marketing Facebook Benchmarking
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88934
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2023
- Supervisor: Petr Janeček
- Reader: Lukáš Pichlík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88934
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová