Andrea Králová
Bachelor's thesis
Analýza nákupní atmosféry vybraných firem
Analysis of Shopping Atmosphere of Chosen Companies
Abstract:
První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná …moreAbstract:
The first chapter explains the terms of shopping environment and shopping atmosphere and introduces the factors which belong to the shopping atmosphere or those which influence it. The second chapter describes the rated criteria for the analysis of shopping atmosphere and this chapter also describes the single steps of the analysis. In the third chapter, the companies and rated fast food restaurants …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25425
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Volba typu provozovny rychlého občerstvení
Darek Vítek -
Založení sítě provozoven rychlého občerstvení
Bogdan Patanin -
Sortiment bezlepkových potravin v provozovnách rychlého občerstvení
Pavla Dolanská -
Rychlé občerstvení jako prostor pro etablování cizinců
Beáta MATYŠČÁKOVÁ -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková