Dana Kultová

Diplomová práce

Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013.

Comparison of candidates ' communication campaigns in presidential elections 2013
Anotace:
Přímá volba prezidenta je v České republice nový fenomén, který přinesl výzvu pro politický marketing. S prezidentskými kampaněmi neměla ČR prozatím zkušenost, a proto vyvstala řada očekávání, jak kandidáti předvolební komunikační kampaně uchopí. Práce se soustředí na předvolební kampaně kandidátů na prezidenta ČR 2013. Na základě teoretického rámce je ambicí práce analyzovat a porovnat kampaně kandidátů …více
Abstract:
Direct presidential election is a new phenomenon in Czech Republic which brought a challenge for political marketing. There was no previous experience with presidential campaigns and therefore there were a number of expectations how the candidates are going to carry out the campaigns. The thesis focuses on the election campaigns of individual candidates for Czech president in 2013. On a basis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44409