Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations – Bc. Jiřina KARASOVÁ
Bc. Jiřina KARASOVÁ
Diplomová práce
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Building Students' Responsibility for Their Own Learning in English Classes
Abstract:
Effective communication is one of the conditions for effective teaching and learning. If possessed by teachers, it reduces class time spent on managing student misbehavior and provides teachers with more time to teach. There are several theories dealing with effective teacher-student communication; this project represents the concept of communication in accordance with the principles of humanism. Implementing …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá potřebami začínajících učitelů v komunikaci pro zvládání chování žáků. Pozornost je věnována především principům efektivní komunikace a vysvětlení její důležitosti jak z hlediska učení, tak z hlediska osobního rozvoje žáka. V práci jsou představeny konkrétní principy efektivní komunikace, které lze použít při řešení problémových situací ve výuce. Pro praktickou část práce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARASOVÁ, Jiřina. \textit{Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/zszbmw/.
Jak správně citovat práci
KARASOVÁ, Jiřina. Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Zvládání náročného chování u žáků s autismem v prostředí základní školy
Anita ORALOVÁ -
Poruchy chování a jejich zvládání při vyučování žáků na základní škole
Lucie Pochopová -
Poruchy chování u žáků na střední škole
Sabina Smutná -
Respektující přístup a efektivní komunikace v mateřské škole
Tereza SASKA KADÁROVÁ -
Efektivní komunikace se skupinou mládeže s probačním dohledem
Josef Čonka -
Výskyt narušené komunikační schopnost a specifických poruch učení u žáků 2. stupně běžných základních škol
Jana Kuruczová -
Rizika specifických poruch učení u žáků s narušenou komunikační schopností.
Karolína CIBUZAROVÁ -
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se specifickými poruchami učení na Základní škole Brno, Masarova
Petra Vymazalová