Dmytro Gerashchenko

Bachelor's thesis

Posouzení účinnosti vybraných reklamních nástrojů ve společnosti Student Agency

Efficiency Assessment of Selected Advertisement Tools i in the Company Srudent Agency
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je pochopení marketingu, struktury a významu reklamy ve společnosti. Reklama je jedním z nejúčinnějších prostředků navázání a udržení informačních a ekonomických vazeb podniku nebo organizace s různými druhy veřejnosti. Cílem bakalářské práce je vytvoření doporučení pro podnik Student Agency založené na předchozí analýze jeho reklamní strategie
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis about how to understand the marketing, the structure and importance of advertising in society. One of the most effective means of establishing and maintaining information and economic relations of the enterprise or organization with different kinds of public, is advertising. The aim of the bachelor thesis is to create a recommendation for Student Agency based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.