Dmytro Gerashchenko

Bachelor's thesis

Posouzení účinnosti vybraných reklamních nástrojů ve společnosti Student Agency

Efficiency Assessment of Selected Advertisement Tools i in the Company Srudent Agency
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je pochopení marketingu, struktury a významu reklamy ve společnosti. Reklama je jedním z nejúčinnějších prostředků navázání a udržení informačních a ekonomických vazeb podniku nebo organizace s různými druhy veřejnosti. Cílem bakalářské práce je vytvoření doporučení pro podnik Student Agency založené na předchozí analýze jeho reklamní strategie
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis about how to understand the marketing, the structure and importance of advertising in society. One of the most effective means of establishing and maintaining information and economic relations of the enterprise or organization with different kinds of public, is advertising. The aim of the bachelor thesis is to create a recommendation for Student Agency based on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.