Posouzení účinnosti vybraných reklamních nástrojů ve společnosti Student Agency – Dmytro Gerashchenko
Dmytro Gerashchenko
Bakalářská práce
Posouzení účinnosti vybraných reklamních nástrojů ve společnosti Student Agency
Efficiency Assessment of Selected Advertisement Tools i in the Company Srudent Agency
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je pochopení marketingu, struktury a významu reklamy ve společnosti. Reklama je jedním z nejúčinnějších prostředků navázání a udržení informačních a ekonomických vazeb podniku nebo organizace s různými druhy veřejnosti. Cílem bakalářské práce je vytvoření doporučení pro podnik Student Agency založené na předchozí analýze jeho reklamní strategieAbstract:
The topic of this bachelor's thesis about how to understand the marketing, the structure and importance of advertising in society. One of the most effective means of establishing and maintaining information and economic relations of the enterprise or organization with different kinds of public, is advertising. The aim of the bachelor thesis is to create a recommendation for Student Agency based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.