Digitální technologie v každodenním životě a učení středoškolských studentů pohledem rodičů – Bc. Adéla Štěpánková
Bc. Adéla Štěpánková
Bakalářská práce
Digitální technologie v každodenním životě a učení středoškolských studentů pohledem rodičů
Digital technologies in everyday life and learning of upper secondary school students from their parent's perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálními technologiemi v každodenním životě a učení středoškolských studentů pohledem rodičů. Cílem práce je ukázat, jak rodiče středoškolských studentů vnímají digitální technologie v životě a učení svých dospívajících dětí. V teoretické části práce představuje pojem adolescence, komunikaci a vztah s rodiči v tomto období. Dále se zaměřuje na digitální technologie …víceAbstract:
This bachelor thesis examines digital technologies in everyday life and the education of high school students from the perspective of their parents. The aim of the thesis is to explore how parents of high school students perceive digital technologies in the lives and education of their adolescent children. The theoretical section introduces the concept of adolescence, communication, and the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bm46v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2025
- Vedoucí: Mgr. Denisa Zimová
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Digitální technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová -
Attribution Theory in the Context of a Czech Upper Secondary School
Lenka Kolajtová -
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Pavlína Skalová -
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková -
Foreign Language Test Anxiety Among Czech Vocational Upper-Secondary Students
Lenka Lemeer -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Digitální technologie v životě předškoláků pohledem rodičů
Barbora Látalová