Communication and Language Use in the Multinational Company – Katarína Kočárová
Katarína Kočárová
Diplomová práce
Communication and Language Use in the Multinational Company
Communication and Language Use in the Multinational Company
Anotace:
Táto diplomová práca si kladie za cieľ poskytnúť jasný prehľad o komunikačných postupoch vrámci multinacionálnej firmy a priblížiť význam spoločného firemného jazyka v nadnárodnej korporácii s diverzifikovaným portfóliom zamestnancov. Teoretická časť predstavuje teoretické východiská, ktoré sú ďalej aplikované do praxe v praktickej časti práce. Tento akademický dokument kriticky pozerá na praktiky …víceAbstract:
This Master Thesis aims to provide a clear overview about corporate communication practices and importance of a common corporate language in the multinational corporation with diversified portfolio of employees. Theoretical part introduces theoretical background which are further applied into practices in the practical part of the paper. This academic paper critically looks at a practices within a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Patrick Nebel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Unmasking Greenwashing: Analysis of Corporate Communication Practices and Regulatory Framework
Béatrice KOUBAYOVÁ -
The Secrets of Communication
Gülruh Sadiqova -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Firemná kultúra a jej možnosti ovplyvňovania v malej a veľkej organizácii
Lucia Mekýšová