Bc. Tereza Přidalová

Diplomová práce

Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z

Marketing communication of symphonic orchestra towards Generation Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové komunikace ke generaci Z, konkrétně na příkladu symfonického orchestru. V teoretické části autorka na základě odborné literatury vymezuje marketing, marketingovou komunikaci, generaci Z, problematiku propagace symfonického orchestru a budování mladého publika. Dále se zabývá strategickým marketingem a marketingovou komunikací s přihlédnutím k aktuálním …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the specifics of marketing communication towards generation Z, specifically that of a symphony orchestra. In the theoretical part, the author defines marketing, marketing communication, Generation Z, the issue of symphony orchestra promotion and building a young audience, based on professional literature. It also deals with strategic marketing and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta