Bc. Tereza Přidalová

Master's thesis

Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z

Marketing communication of symphonic orchestra towards Generation Z
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové komunikace ke generaci Z, konkrétně na příkladu symfonického orchestru. V teoretické části autorka na základě odborné literatury vymezuje marketing, marketingovou komunikaci, generaci Z, problematiku propagace symfonického orchestru a budování mladého publika. Dále se zabývá strategickým marketingem a marketingovou komunikací s přihlédnutím k aktuálním …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the specifics of marketing communication towards generation Z, specifically that of a symphony orchestra. In the theoretical part, the author defines marketing, marketing communication, Generation Z, the issue of symphony orchestra promotion and building a young audience, based on professional literature. It also deals with strategic marketing and marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta