Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z – Bc. Tereza Přidalová
Bc. Tereza Přidalová
Diplomová práce
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Marketing communication of symphonic orchestra towards Generation Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové komunikace ke generaci Z, konkrétně na příkladu symfonického orchestru. V teoretické části autorka na základě odborné literatury vymezuje marketing, marketingovou komunikaci, generaci Z, problematiku propagace symfonického orchestru a budování mladého publika. Dále se zabývá strategickým marketingem a marketingovou komunikací s přihlédnutím k aktuálním …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the specifics of marketing communication towards generation Z, specifically that of a symphony orchestra. In the theoretical part, the author defines marketing, marketing communication, Generation Z, the issue of symphony orchestra promotion and building a young audience, based on professional literature. It also deals with strategic marketing and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bh550/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava
Jiří Šimíček -
Marketingová komunikace České filharmonie
Martin Zelený -
Marketingová strategie orchestru Berg
Soňa Kašpráková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová