Význam inovací pro ekonomický rozvoj, ekonomika pozornosti. – Bc. Petra HORYLOVÁ
Bc. Petra HORYLOVÁ
Diplomová práce
Význam inovací pro ekonomický rozvoj, ekonomika pozornosti.
The significance of innovations for the economic development, the attention economy.
Anotace:
Nejrůznější inovativní přístupy a inovace obecně tvoří v dnešní době nejúrodnější půdu pro výzkum, vývoj a změny ve všech odvětvích. Inovativní přístupy dnes prosakují do průmyslu, služeb, techniky atd. - a dá se s jistotou říci, že odvětví, které nebude efektivně inovováno, ztrácí konkurenceschopnost. Je nutné si uvědomit, že inovace hrají klíčovou roli v dnešním podnikání a chodu firmy. Cílem práce …víceAbstract:
These days, various innovative approaches and innovations generally create the most fertile soil for research, development and changes in all branches. Many innovative approaches are currently being implemented into industry, services, techniques etc. - and with certainty it can be claimed that the branch not being effectively innovated is loosing its competitiveness. It is necessary to realise that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORYLOVÁ, Petra. Význam inovací pro ekonomický rozvoj, ekonomika pozornosti.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva