Komunikační strategie portálu cestujlevne.com – Bc. Zuzana Šimková
Bc. Zuzana Šimková
Master's thesis
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
The Communication Strategy of the Website cestujlevne.com
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on a draft of the new communication strategy for cestujlevne.com portal. The draft is preceded by the theory of the given issue, which are important topics from the field related to tourism, target groups, competition analysis, communication strategies and digital marketing. Based on a literature research, a methodology of research is defined. It analyses the chosen method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimková, Zuzana. Komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie značky
Aneta Měsíčková -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Tereza Gajdová -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Miroslava Staňková -
Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
Noemi Dvořáčková -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská