Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie) – Pavel Stibořík
Pavel Stibořík
Bakalářská práce
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)
Anotace:
Práce se teoreticky i prakticky zabývá významem postavení loajálního zákazníka k řetězci retailingové firmy, v tomto případě k DM drogerii. Kromě analýzy vztahu zákazníka a jeho loajality k firmě je důraz kladen na komparaci úrovně spokojenosti zákazníka z velkoměsta oproti zákazníkovi z velkoměsta. To je podstatou především závěrečné části bakalářské práce, kde jsou zpracovány a interpretovány údaje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.