Pavel Stibořík

Bakalářská práce

Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (DM drogerie)

Anotace:
Práce se teoreticky i prakticky zabývá významem postavení loajálního zákazníka k řetězci retailingové firmy, v tomto případě k DM drogerii. Kromě analýzy vztahu zákazníka a jeho loajality k firmě je důraz kladen na komparaci úrovně spokojenosti zákazníka z velkoměsta oproti zákazníkovi z velkoměsta. To je podstatou především závěrečné části bakalářské práce, kde jsou zpracovány a interpretovány údaje …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
  • Vedoucí: Milan Puchýř
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2963

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.