Analýza marketingového mixu čistícího prostředku firmy Tomil, s.r.o. – Klára Hudečková
Klára Hudečková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu čistícího prostředku firmy Tomil, s.r.o.
Analysis of the marketing mix of the Tomil, Ltd., cleaning product
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu konkrétního produktu firmy TOMIL s.r.o. se sídlem ve Vysokém Mýtě. Pomocí kvantitativního výzkumu, provedeného formou osobního dotazování, provést marketingový průzkum trhu. Výsledky šetření, spolu se získanými podněty od spotřebitelů vyhodnotit a navrhnout možnou úpravu marketingového mixu rozebíraného výrobku (Dr. Devil WC point block).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.