Nakladatelství Paseka - Od získávání rukupisů po propagaci – BcA. Tereza Vaníčková
BcA. Tereza Vaníčková
Diplomová práce
Nakladatelství Paseka - Od získávání rukupisů po propagaci
Paseka Publishing House – From Manuscript Acquisition to Promotion
Anotace:
Magisterská diplomová práce se věnuje nakladatelství Paseka a zkoumá v porovnání s odbornou literaturou, jak funguje její redakční proces a co vše předchází vydání knižního titulu. Práce je postavena na dvou základních částech, a to na části teoretické a praktické. V teoretické části se práce věnuje aktuální situaci na českém knižním trhu, historii nakladatelství Paseka, popisu redakčního procesu z …víceAbstract:
The master's thesis is devoted to the Paseka publishing house and examines, in comparison with professional literature, how its editorial process works and what all precedes the publication of a book title. The work is built on two basic parts, namely the theoretical and practical parts. In the theoretical part, the thesis deals with the current situation on the Czech book market, the history of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/klaug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. BcA. Anna Štičková
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy)
Anna KUPČÁKOVÁ -
Profil a kulturní činnost nakladatelství Paseka
Hana Chadimová -
Profil a kulturní činnost nakladatelství Paseka
Hana Chadimová -
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
Anna Fučíková -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Knižní trh pro zrakově znevýhodněné
Linda Petrášová -
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Tereza Štěpánková