Měření spokojenosti business zákazníků potravinářské společnosti – Alena Kubicová
Alena Kubicová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti business zákazníků potravinářské společnosti
Business Customer Satisfaction Measurement in the Food Company
Anotace:
Práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov v potravinárskej spoločnosti. Cieľom práce je zistiť celkovú spokojnosť zákazníkov s kvalitou predávaných výrobkov a čiastkové spokojnosti týkajúce sa ceny výrobkov, distribúcie a komunikácie so zástupcami spoločnosti. Najskôr je vymedzený pojem zákazník, spokojnosť zákazníka a charakterizovaná daná spoločnosť. Výskum je realizovaný prostredníctvom …víceAbstract:
The bachelor thesis is mainly focused on customer satisfaction measurement in the food company. The aim of this thesis is to discover total customer satisfaction with quality of received products and partial satisfaction regarding their price, distribution and communication with company’s representatives. The theoretical part includes the definition of the terms customer, customer satifaction and characterization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: David Smotlacha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojnosti nových zamestnancov ako východisko pre návrh riešenia včasnej fluktuácie v spoločnosti
Lenka Klusová -
Motivácia a spokojnosť zamestnancov v spoločnosti TESCO STORES SR, a.s.
Dominika Mihalcová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková