Asertivní pedagogická komunikace – Bc. Silvie ČERVENKOVÁ
Bc. Silvie ČERVENKOVÁ
Diplomová práce
Asertivní pedagogická komunikace
Assertive communication of educators
Anotace:
Diplomová práce se zabývá asertivní pedagogickou komunikací, a to jak z pohledu studentů, tak z pohledu učitelů. Cílem této práce je analyzovat názory studentů prvního a osmého ročníku osmiletých gymnázií na užívání asertivní komunikace učitelů. V této práci se zabývám komunikací, jejími funkcemi, druhy i složkami. Důležitou součástí je i podkapitola o komunikaci pedagogické. Další část je věnována …víceAbstract:
This thesis deals with assertive communication of educators, from the perspective of students, and from the perspective of teachers. The aim of this work is to analyze students' opinions to use assertive communication of teachers. This work deals with the communication, functions, types and folders of comunication. An important part is also subchapter about communication of educators. Another section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENKOVÁ, Silvie. Asertivní pedagogická komunikace. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou
Nela SCHENKOVÁ -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Komunikace školy v krizových situacích
Kateřina Kupcová -
Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Martina CHÝLOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ -
Osobnost učitele nadaného žáka.
Jan Wurst -
Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu žáků střední zdravotnické školy
Markéta BUJNOCHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva