Bc. Jiří Šíma

Diplomová práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

Design and evaluation of marketing campaigns using tools IMC
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení inovace marketingového mixu na základě jeho analýzy pro vybranou společnost DAHA-REAL s.r.o. za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejich investic. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, první část je část …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create an innovation of the marketing mix for selected company DAHA-REAL s.r.o. by using selected methods and tools of marketing communication. In the thesis is formulate a proposal of marketing campaign and its budget. The proposal is preceded by an assessment of the current state of the company and its investments. The thesis is divided into two parts, the first part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace