Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech – Martina Koutníková
Martina Koutníková
Bakalářská práce
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
The Communication of Corporate Values in the Algotech Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti …víceAbstract:
The thesis focuses on corporate values and their communication to employees in the Algotech company. The theoretical part of my thesis deals with the communication process and internal communication. Furthermore, the corporate values and its importance to the organizational culture are characterized there. In the practical part, the analyses of internal communication channels and of corporate values …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Alena Housková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41842
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of International Norms on Employee Wellbeing in Multinational Companies: A Deep Dive into Organizational Culture in the Czech Republic
Mariia Babenkova -
Organizational change and its impact on the people within the organization
Patrycja Gawlak -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company
Benjamin Fistein -
Marketingová komunikační strategie společnosti DHL
Rostislav Pielesz -
Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně
Annette Škodová -
Komunikační kanály a jejich využití v obchodní komunikaci
Tereza Valešová