Bc. Nikita Bubnov

Bachelor's thesis

Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku

Direct marketing as a communication technique in kazakhstan company
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnovana problematice využití přistupů přímého marketingu v Kazachstánu. Součástí práce je analýza projektu poradenské společnosti IGM v oblasti nemovitosti. Práce hodnotí a učinnost telemarketingu v ramci zkoumaného projektu. V teoretické částí práce jsou uvedené a analyzované teoretické poznátky z oblastí marketingu, marketingového a komunikačního mixu, přímého marketingu …more
Abstract:
pomoci českým podnikatelům determinovat úspěšnou marketingovou strategií. Navíc aktuální spolupráce mezi ČR a Kazachstánem probíhá v rovině obchodování na průmyslovém (B2B) trhu, kde přímý marketing je v podstatě hlavním komunikačním nástrojem. Teoretická část práce bude založena na analýze odborné literatury předních českých a zahraničních autorů. V praktické části použijí hlavně vlastní zkušeností …more
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to experience of using direct marketing in Kazakhstan. On example of sucessfully finished project of IGM Company this work will analyze advantages and effectivity of using telemarketing technics as part of market research project. In first part of the thesis is summarized information and theoretical basis related with marketing marketing and communication mix and place …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní