Lucie Brožová

Diplomová práce

Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom

Premium brand management with focus on brand Grom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky řízení prémiových značek. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové strategie značky italského gelata Grom na českém trhu a na základě analýzy konkurence a vlastního dotazníkového šetření sestavení doporučení pro budoucí kroky značky v rámci výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategie. Teoretický rámec práce tvoří rešerše literatury zabývající se …více
Abstract:
The master thesis deals with the specifics of premium brand management. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Italian gelato brand Grom on Czech market and based on competition analysis and own questionnaire to make recommendations for future steps of Grom in product, price, distribution and communication strategy. The theoretical framework of the work consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Diehel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84461

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod