Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom – Lucie Brožová
Lucie Brožová
Diplomová práce
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
Premium brand management with focus on brand Grom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky řízení prémiových značek. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové strategie značky italského gelata Grom na českém trhu a na základě analýzy konkurence a vlastního dotazníkového šetření sestavení doporučení pro budoucí kroky značky v rámci výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategie. Teoretický rámec práce tvoří rešerše literatury zabývající se …víceAbstract:
The master thesis deals with the specifics of premium brand management. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Italian gelato brand Grom on Czech market and based on competition analysis and own questionnaire to make recommendations for future steps of Grom in product, price, distribution and communication strategy. The theoretical framework of the work consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Diehel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství
Andrea Lundáková -
Business Plan - establishment of a shop with rolled ice-cream Frozie
Kateřina Ungrová -
Corporate Social Responsibility Concept in the Ice Cream Industry
Andrea Jílková -
Continuous Management of a Retail Product Category
Lucie Pospíšilová -
Financial analysis of enterprise JSC “Grom”
Alexander Volgarev -
Experimentální blokující spínaný zdroj 1200 W/ 150 kHz s polovodiči SiC
Martin Grom -
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Veronika Pawlasová -
3f. měnič s regulací otáček pro pohon stojanové vrtačky
Martin Grom