Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí – Bc. Jitka Mikuláštíková
Bc. Jitka Mikuláštíková
Diplomová práce
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
The Effect of TEACCH on Adaptation of Pupils with Autism in the school Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem strukturovaného učení na adaptaci žáků s poruchou autistického spektra v školním prostředí. Dále zda odlišný přístup k výchově v rodině má vliv na adaptaci žáka s PAS v školním prostředí. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku poruch autistického spektra. První kapitola seznamuje s historií pojmu PAS a charakterizuje pojmy pervazivní vývojové poruchy, poruch …víceAbstract:
This Master Thesis addresses effects of structured teaching on disorders in autism spectrum in the school environment. Further on it explores if different educational approach in a family environment of child with ASDs, has an influence on his or her assimilation into school environment. The Theoretical part is focused on issue of autism spectrum disorders. First chapter introduces history of the term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/glkcm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele