Analýza spotřebitelského chování na trhu s udržitelnou módou – Marie Svobodová
Marie Svobodová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s udržitelnou módou
Consumer Behaviour Analysis in the Sustainable Fashion Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele na trhu s udržitelnou módou. Pro výzkum byla využita primární data získaná pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online. Výzkumu se zúčastnilo 161 respondentů. Z výsledků vyplynulo, že spotřebitelé si jsou vědomi dopadů módního průmyslu, ale nejsou ochotni podnikat kroky k udržitelnosti. Mezi zjištěné důvody odmítnutí života v duchu …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of consumer behavior in the sustainable fashion market. For the research, primary data was collected by questionnaire survey, which was conducted online, and total of. 161 respondents participated in the research. The results showed that consumers are aware of the impacts of the fashion industry, but are unwilling to take steps towards sustainability. Among the identified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/151563
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Adam Skácel
- Reader: Lucie Waliszewská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Marie. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu s udržitelnou módou}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/zuo5g8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Nomin BATSUURI -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva