Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků – Tomáš Papík
Tomáš Papík
Bakalářská práce
Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků
Assesment of the Influence of Regionální Potravina Mark on the Marketability and Prestige of Award-winning Products
Anotace:
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá značkou Regionální potravina a jejím vlivem na prodejnost a prestižnost oceněných výrobků. Popisuje úlohu regionální politiky, regionální konkurenceschopnosti a význam samotných regionů. Následně objasňuje pojmy: marketing, kvalita, subjekty na trhu, logo, značka a regionální značení. Dále popisuje pravidla soutěže Regionální potravina a všechny náležitosti spojené …víceAbstract:
Summary: The subject of this bachelor thesis is the brand Regionální potravina and its influence on the marketing and prestige of award-winning products. It describes the influence of regional politics, regional competition and the importance of the regions themselves. This thesis clarifies the terms: marketing, quality, market operators, logo, brand and regional marking. Furthermore, it describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAPÍK, Tomáš. \textit{Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zv0v65/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení regionální značky - region Poohří
Luboš Nouzecký -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Kateřina Ježková -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Jiří Ježek -
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Kateřina Málková -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
Anna Tomášková -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn
Název
Vložil
Vloženo
Práva