JUDr. Jan Groborz

Master's thesis

Jak se měnilo vnímání etického nakupování v čase?

How has the perception of ethical consumerism changed over time?
Anotácia:
Hlavním cílem práce je identifikovat, jak se měnilo vnímání etického naku-pování, tedy zejména které jednotlivá témata spotřebitelství by mohly být podřazovány pod etické nakupování. Dalšími zkoumanými otázkami je vý-voj počtu publikací, zkoumat, na které země se autoři ve svých výzkumech zaměřili a hodnotit, jak byly publikace vnímány. Práce je koncipována jako systematická rešerše dle metodiky PRISMA …viac
Abstract:
The main aim of the thesis is to identify how the perception of ethical shopping is changing, i.e. in particular which individual consumer issues could be subsumed under ethical shopping. Other issues examined are the trend in the number of publications, to examine which countries the authors focused on in their research and to assess how the publications were per-ceived. The thesis is designed as …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta