Adam Bárta

Bachelor's thesis

Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938

Advertising Strategy of the Periodicals Published in Kutná Hora from 1918 to 1938
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamní strategií periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Zaměřuje se na reklamní inzerci z hlediska dějin každodennosti. V práci jsou vytvořeny popisy a analýzy doby meziválečného období pomocí několika podtémat. Využívány jsou zde analýzy a popisy genderově specifických témat, reprezentace nacionální identity a profesně-sociálních specifik tematického zaměření jednotlivých …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the advertising strategy of the periodicals in Kutná Hora from 1918 to 1938. The thesis focuses on the attention on advertising from the point of view of everyday life. Descriptions and analysis relating to the interwar period, which is divided into several special subtexts, are made in the thesis. The thesis also makes use of analysis and descriptions of gender specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vladan Hanulík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bárta, Adam. Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Historical Sciences / Cultural History