Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938 – Adam Bárta
Adam Bárta
Bachelor's thesis
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Advertising Strategy of the Periodicals Published in Kutná Hora from 1918 to 1938
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamní strategií periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Zaměřuje se na reklamní inzerci z hlediska dějin každodennosti. V práci jsou vytvořeny popisy a analýzy doby meziválečného období pomocí několika podtémat. Využívány jsou zde analýzy a popisy genderově specifických témat, reprezentace nacionální identity a profesně-sociálních specifik tematického zaměření jednotlivých …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the advertising strategy of the periodicals in Kutná Hora from 1918 to 1938. The thesis focuses on the attention on advertising from the point of view of everyday life. Descriptions and analysis relating to the interwar period, which is divided into several special subtexts, are made in the thesis. The thesis also makes use of analysis and descriptions of gender specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladan Hanulík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bárta, Adam. Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Historical Sciences / Cultural History