Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938 – Adam Bárta
Adam Bárta
Bakalářská práce
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Advertising Strategy of the Periodicals Published in Kutná Hora from 1918 to 1938
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamní strategií periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Zaměřuje se na reklamní inzerci z hlediska dějin každodennosti. V práci jsou vytvořeny popisy a analýzy doby meziválečného období pomocí několika podtémat. Využívány jsou zde analýzy a popisy genderově specifických témat, reprezentace nacionální identity a profesně-sociálních specifik tematického zaměření jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the advertising strategy of the periodicals in Kutná Hora from 1918 to 1938. The thesis focuses on the attention on advertising from the point of view of everyday life. Descriptions and analysis relating to the interwar period, which is divided into several special subtexts, are made in the thesis. The thesis also makes use of analysis and descriptions of gender specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladan Hanulík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bárta, Adam. Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Kulturní dějiny