Kateřina Milerová

Diplomová práce

Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia

Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia
Abstract:
This paper discusses, by the means of case study, approaches towards problems of pupils with specific learning difficulties in lessons of English language on elementary school and tries to suggest suitable strategies and techniques. Theoretical part, deals with terminology of specific learning difficulties; dyslexia and attention deficit hyperactivity disorder, its symptoms and theory of techniques …více
Abstract:
Tato práce diskutuje nástroji případové studie přístupy k problematice dětí se specifickými poruchami učení v hodinách anglického jazyka na základní škole a navrhuje vhodné strategie a techniky .Teoretická část se věnuje terminologii specifických poruch učení, dyslexie a syndromu ADHD, jejich symptomech a o teorii technik a strategií různých autorů. Praktická část je rozdělena na dvě části: předvýzkum …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Milerová, Kateřina. Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka