Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia – Kateřina Milerová
Kateřina Milerová
Diplomová práce
Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia
Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia
Abstract:
This paper discusses, by the means of case study, approaches towards problems of pupils with specific learning difficulties in lessons of English language on elementary school and tries to suggest suitable strategies and techniques. Theoretical part, deals with terminology of specific learning difficulties; dyslexia and attention deficit hyperactivity disorder, its symptoms and theory of techniques …víceAbstract:
Tato práce diskutuje nástroji případové studie přístupy k problematice dětí se specifickými poruchami učení v hodinách anglického jazyka na základní škole a navrhuje vhodné strategie a techniky .Teoretická část se věnuje terminologii specifických poruch učení, dyslexie a syndromu ADHD, jejich symptomech a o teorii technik a strategií různých autorů. Praktická část je rozdělena na dvě části: předvýzkum …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Milerová, Kateřina. Techniques and Strategies in Teaching English to a Learner with Dyslexia. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková