Bc. Lucie Škrabalová
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
The Experiment in marketing research
Abstract:
Diplomová práce „Experiment v marketingovém výzkumu“ je členěna do dvou částí. První, tedy teoretická část se zabývá stručnou charakteristikou vědy a výzkumu, včetně vědecké teorie. Dále se věnuje tématu marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu, charakterizuje jeho formy, popisuje proces výzkumu a seznamuje s druhy sběru dat. Blíže se zaměřuje na experimentální psychologii, …moreAbstract:
The thesis called "Experiment in Marketing Research" is divided into two parts. The first, theoretical part, deals with the brief characteristics of science and research, including scientific theories. Further, it discusses the topic of marketing research, which is introduced in the historical context. The section also characterizes its forms, describes the research process and introduces different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a1qlt/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Experiment v marketingovém výzkumu
Tomáš Drábek -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jakub Douda -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jitka Peksová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Tomáš Drábek -
Normalizácia vzťahov Japonska s ČĽR a jej odraz v súčasnej podobe Japonsko - Tchaj-wanských vzťahov
Lenka Tomečková -
Tokdo/Takešima v kontextu japonsko-korejských vztahů: vliv sporu na vztahy
Tereza PETRIKOVÁ