Bc. Stanislav Lang

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je vypracování marketingového výzkumu pro podnik Café Na kole. První část práce se zaměřuje na teoretické základy marketingového výzkumu jako procesu, přičemž text týkající se problematiky sběru dat obsahuje i jednotlivé metody a techniky. V druhé části práce je představen podnik Café Na kole, jsou stanoveny výzkumné otázky a postup k jejich řešení. Na …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing research” is to draw up a marketing research for “Café Na kole”. The first part of this work is focused on theoretical basis of marketing research as a process including methods and techniques needed for its implementation. In the second part the enterprise “Café Na kole” is introduced and also research questions and their solving process are described. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta