Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině – Katarína Štefániková
Katarína Štefániková
Bakalářská práce
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Visual Identity and Propagation for Slovak Chamber Theatre in Martin
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je redesign vizuální identity Slovenského komorního divadla v Martině, který si dává za cíl posílit hlavně digitální komunikaci a propagaci. Práce je reali- zována na základě analýzy srovnatelných divadel čímž se zabývá teoretická část, současných postupů a samotné charakteristiky a analýzy martinského divadla. Právě tomu je věnován úvod praktické části, který plynule přechází …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to redesign the visual identity of the Slovak Chamber Theater in Martin, which aims to strengthen mainly digital communication and promotion. The work is based on the analysis of comparable theaters, which deals with the theoretical part, current procedures, and on the characteristics and analysis of this theater examined in the introduction to the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFÁNIKOVÁ, Katarína. \textit{Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/zvh49h/.
Jak správně citovat práci
Štefániková, Katarína. Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
Jakub Marek -
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
Jakub Marek -
Vizuální styl a propagace akce
Kseniia Borokhova -
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu/značky
Jozef Potočan