Iveta Koloušková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu

Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat a zanalyzovat využívané marketingové komunikace v šesti vybraných knihkupectvích – knihkupectví Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. a Levné knihy a. s., a na základě provedených analýz vypracovat návrh na zkvalitnění doposud využívané marketingové komunikace v daném odvětví. Na základě literární …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to process and analyze the used marketing communication in six selected bookstores – Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. and Levné knihy a. s., and on the basis of the analyses to develop a proposal for improving the used marketing communication in the industry. On the basis of the literature search …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedúci: Mgr. Michal Konečný
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics