Iveta Koloušková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat a zanalyzovat využívané marketingové komunikace v šesti vybraných knihkupectvích – knihkupectví Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. a Levné knihy a. s., a na základě provedených analýz vypracovat návrh na zkvalitnění doposud využívané marketingové komunikace v daném odvětví. Na základě literární …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to process and analyze the used marketing communication in six selected bookstores – Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. and Levné knihy a. s., and on the basis of the analyses to develop a proposal for improving the used marketing communication in the industry. On the basis of the literature search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika