Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin Staněk
Martin Staněk
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti GERBRICH, s. r. o., která má dlouholetou tradici ve výrobě interiérových dveří a zárubní. První část je zaměřena na vymezení pojmů marketing, potřeby, přání, poptávka a konkurenceschopnost. Dále se zabývá historií marketingu, hodnotou pro zákazníka, segmentací trhu, marketingovým mixem a dalším …viacAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called GERBRICH, s. r. o. which has a long tradition in the production of interior doors and door frames. In the first part of the thesis is deals with definition of marketing. Description of marketing history, customer values, market segmentation, marketing mix and other marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ou98f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova