Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin Staněk
Martin Staněk
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti GERBRICH, s. r. o., která má dlouholetou tradici ve výrobě interiérových dveří a zárubní. První část je zaměřena na vymezení pojmů marketing, potřeby, přání, poptávka a konkurenceschopnost. Dále se zabývá historií marketingu, hodnotou pro zákazníka, segmentací trhu, marketingovým mixem a dalším …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called GERBRICH, s. r. o. which has a long tradition in the production of interior doors and door frames. In the first part of the thesis is deals with definition of marketing. Description of marketing history, customer values, market segmentation, marketing mix and other marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ou98f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the e-mobility development and strategy of conventional and emerging car manufacturers in the automotive industry
Mandya Aziz -
An Economic Analysis of the Development of a Selected Company before and during the COVID-19 Crisis
Jakub Paterna -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma