Martin Staněk

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti GERBRICH, s. r. o., která má dlouholetou tradici ve výrobě interiérových dveří a zárubní. První část je zaměřena na vymezení pojmů marketing, potřeby, přání, poptávka a konkurenceschopnost. Dále se zabývá historií marketingu, hodnotou pro zákazníka, segmentací trhu, marketingovým mixem a dalším …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called GERBRICH, s. r. o. which has a long tradition in the production of interior doors and door frames. In the first part of the thesis is deals with definition of marketing. Description of marketing history, customer values, market segmentation, marketing mix and other marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING