Přemysl Jelínek

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit VisitEurope

Analysis of VisitEurope's marketing activities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá destinačním marketingem v nadnárodním měřítku - konkrétně existencí "destinace Evropa". Je rozdělena do několika částí zaměřených marketing management destinace, branding, konkrétní aktivity EU a ETC v destinačním marketingu a vnímání Evropy jako značky zahraničními návštěvníky. V posledních kapitolách je shrnut současný stav a nastíněn směr, kterým by se obě instituce měly …více
Abstract:
The diploma thesis addresses the problem of destination marketing on multinational level - the existence of "destination Europe" in particular. It is divided in to parts concerning destination marketing management, branding, activities of the EU and the ETC in the area of destination marketing and the perception of Europe as a brand by foreign visitors. The last chapters sum up the current state and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Josef Abrhám

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49993

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch