Michael Fridrich

Master's thesis

Monitorování hustoty provozu v automobilové dopravě pomocí optovláknových Braggovských senzorů

Traffic Density Monitoring Using Fiber Bragg Grating Sensors
Abstract:
Optická vlákna s Braggovskými mřížkami slouží nejen pro telekomunikační účely, ale také pro účely senzorické a postupně nahrazují dříve používané technologie. Tato diplomová práce je zaměřena na monitorování hustoty automobilové dopravy. Cílem je výroba a otestování mobilního měřícího pásu s FBG senzorem v reálném provozu. Nejprve je zpracována teoretická část, ve které je provedena rešerše na danou …more
Abstract:
Bragg gratings optical fibers serve not only for telecommunication purposes but also for sensory purposes and gradually replace previously used technologies. This diploma thesis is focused on monitoring car traffic density. The aim is to produce and test a mobile measuring belt with FBG sensor in the condition of real traffic. In the first, theoretical part, a research on the given issue is performed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Marcel Fajkus
  • Reader: Jan Nedoma

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava